Služby Ing. Ilja Novák: vaše účetní firma v Praze [Ihr Buchhaltungsfirma in Prag, Tschechien] http://www.buchhaltung.cz/index.php/sluzby 2009-12-14T10:11:49Z Joomla! 1.5 - Open Source Content Management Vedení účetnictví 2009-11-25T21:18:01Z 2009-11-25T21:18:01Z http://www.buchhaltung.cz/index.php/vedeni-uetnictvi Administrator ludekn@seznam.cz <ul> <li>Dle potřeb Vaší firmy nastavíme podrobně parametry účetnictví v účetním programu pro aktuální rok a převod zůstatků z minulého roku, tj. otevření účetních knih.<br />V průběhu roku pořizujeme záznamy do účetního deníku na základě podkladů poskytnutých klientem; měsíčně nebo v jiném intervalu předáváme výstupy a informace o stavu finančních prostředků, o stavu majetku, pohledávek a závazků klienta v podobě účetních sestav.</li> <li>Určíme, zda se jedná ve Vašem případě o daňové či nedaňové nákladové položky (ve sporných či nejasných případech až po dohodě s Vámi).</li> <li>Vedeme evidenci Vašeho majetku včetně jeho odpisování. </li> <li>Zpracujeme řádné roční účetní závěrky. Zpracování Rozvahy, Výsledovky a Přílohy k účetní závěrce je samozřejmostí včetně veškerých výstupních sestav a inventur účtů. </li> <li>Při auditu účetnictví našich klientů spolupracujeme s renomovanými auditorskými kancelářemi. </li> <li>Poradíme a pomůžeme s vyhotovováním interních účetních dokladů – směrnic.</li> <li>Doklady po zaúčtování řádně založíme a přidáme všechny Vámi požadované sestavy (i v průběhu roku – pokladní deník, knihu faktur, sestavy závazků a pohledávek k určenému datu, rozvahy i výsledovky za Vámi určené období, cash flow,… …) </li> <li>Po dohodě je možné provést i zpracování mimořádných účetních výstupů (např. mimořádné účetní závěrky) </li> <li>Pravidelně zpracováváme hlášení a vyplňujeme klientům formuláře souvisejících s účetnictvím např. statistické, pro banky za účelem získání úvěru apod.</li> <li>Pro Vaše potřeby sledujeme povinnosti, vyplývající z aktuálních právních předpisů a související s účetnictvím, např. termíny úhrad a odevzdání přiznání. </li> <li>V průběhu spolupráce dochází k pravidelným či mimořádným konzultacím u specifických či nejasných položek či postupů, hledáme nejvhodnější řešení metodických problémů a aktivně spolupracujeme při přípravě vnitřních předpisů (směrnic) </li> <li>Po dohodě s Vámi zajistíme informační povinnosti spojené s účetnictvím (např. ve vztahu k obchodnímu rejstříku, příprava výročních zpráv apod.). </li> </ul> <ul> <li>Dle potřeb Vaší firmy nastavíme podrobně parametry účetnictví v účetním programu pro aktuální rok a převod zůstatků z minulého roku, tj. otevření účetních knih.<br />V průběhu roku pořizujeme záznamy do účetního deníku na základě podkladů poskytnutých klientem; měsíčně nebo v jiném intervalu předáváme výstupy a informace o stavu finančních prostředků, o stavu majetku, pohledávek a závazků klienta v podobě účetních sestav.</li> <li>Určíme, zda se jedná ve Vašem případě o daňové či nedaňové nákladové položky (ve sporných či nejasných případech až po dohodě s Vámi).</li> <li>Vedeme evidenci Vašeho majetku včetně jeho odpisování. </li> <li>Zpracujeme řádné roční účetní závěrky. Zpracování Rozvahy, Výsledovky a Přílohy k účetní závěrce je samozřejmostí včetně veškerých výstupních sestav a inventur účtů. </li> <li>Při auditu účetnictví našich klientů spolupracujeme s renomovanými auditorskými kancelářemi. </li> <li>Poradíme a pomůžeme s vyhotovováním interních účetních dokladů – směrnic.</li> <li>Doklady po zaúčtování řádně založíme a přidáme všechny Vámi požadované sestavy (i v průběhu roku – pokladní deník, knihu faktur, sestavy závazků a pohledávek k určenému datu, rozvahy i výsledovky za Vámi určené období, cash flow,… …) </li> <li>Po dohodě je možné provést i zpracování mimořádných účetních výstupů (např. mimořádné účetní závěrky) </li> <li>Pravidelně zpracováváme hlášení a vyplňujeme klientům formuláře souvisejících s účetnictvím např. statistické, pro banky za účelem získání úvěru apod.</li> <li>Pro Vaše potřeby sledujeme povinnosti, vyplývající z aktuálních právních předpisů a související s účetnictvím, např. termíny úhrad a odevzdání přiznání. </li> <li>V průběhu spolupráce dochází k pravidelným či mimořádným konzultacím u specifických či nejasných položek či postupů, hledáme nejvhodnější řešení metodických problémů a aktivně spolupracujeme při přípravě vnitřních předpisů (směrnic) </li> <li>Po dohodě s Vámi zajistíme informační povinnosti spojené s účetnictvím (např. ve vztahu k obchodnímu rejstříku, příprava výročních zpráv apod.). </li> </ul> Daňová přiznání 2009-09-27T17:05:41Z 2009-09-27T17:05:41Z http://www.buchhaltung.cz/index.php/daova-piznani Administrator ludekn@seznam.cz <p>Daňová přiznání zpracováváme výlučně pro naše klienty, a to:</p> <ul> <li>Daň z příjmu právnických i fyzických osob</li> <li>Daň z přidané hodnoty</li> <li>Daň silniční</li> <li>Daň vybíraná srážkou podle zvláštní sazby daně</li> <li>Daň darovací a z převodu nemovitostí</li> <li>V rámci mzdového účetnictví: daň z příjmů ze závislé činnosti včetně ročního zúčtování</li> </ul> <p>Daňová přiznání zpracováváme výlučně pro naše klienty, a to:</p> <ul> <li>Daň z příjmu právnických i fyzických osob</li> <li>Daň z přidané hodnoty</li> <li>Daň silniční</li> <li>Daň vybíraná srážkou podle zvláštní sazby daně</li> <li>Daň darovací a z převodu nemovitostí</li> <li>V rámci mzdového účetnictví: daň z příjmů ze závislé činnosti včetně ročního zúčtování</li> </ul> Mzdová agenda 2009-09-27T16:54:36Z 2009-09-27T16:54:36Z http://www.buchhaltung.cz/index.php/zpracovani-mezd Administrator ludekn@seznam.cz <p><br />Mzdy pro naše klienty zpracovává zkušená specializovaná firma, která pro Vás zajistí i veškerá potřebná jednání na úřadech. S touto firmou bezproblémově spolupracujeme již 15 let.</p> <ul> <li>Při zpracování mzdové agendy dochází k podrobnému nastavení a vedení mzdové a personální agendy dle potřeb klienta (dle středisek, dle zakázek, ….) a zajištění řádného zpracování agendy sociálního a zdravotního pojištění.</li> <li>Měsíční zpracování výplat včetně veškerých potřebných formulářů pro zasílání přehledů pro účely sociálního a zdravotní pojištění. </li> <li>V průběhu roku se řeší běžná mzdová evidence, nemocenské, dovolené, potvrzení pro různé účely (úřad práce, banka,..), vystavování mzdových listů; zpracování daňové agendy zaměstnavatele v oblasti závislé činnosti a zpracování daňové agendy zaměstnanců (roční zúčtování daně, potvrzení o příjmech, atd.).</li> </ul> <p><br />Mzdy pro naše klienty zpracovává zkušená specializovaná firma, která pro Vás zajistí i veškerá potřebná jednání na úřadech. S touto firmou bezproblémově spolupracujeme již 15 let.</p> <ul> <li>Při zpracování mzdové agendy dochází k podrobnému nastavení a vedení mzdové a personální agendy dle potřeb klienta (dle středisek, dle zakázek, ….) a zajištění řádného zpracování agendy sociálního a zdravotního pojištění.</li> <li>Měsíční zpracování výplat včetně veškerých potřebných formulářů pro zasílání přehledů pro účely sociálního a zdravotní pojištění. </li> <li>V průběhu roku se řeší běžná mzdová evidence, nemocenské, dovolené, potvrzení pro různé účely (úřad práce, banka,..), vystavování mzdových listů; zpracování daňové agendy zaměstnavatele v oblasti závislé činnosti a zpracování daňové agendy zaměstnanců (roční zúčtování daně, potvrzení o příjmech, atd.).</li> </ul> Zastupování na úřadech 2009-09-27T17:19:02Z 2009-09-27T17:19:02Z http://www.buchhaltung.cz/index.php/zastupovani-na-uadech Administrator ludekn@seznam.cz <p><strong><br />"Nemůžeme za Vás na úřadech vyřídit všechno, ale hodně Vám ulehčíme." <br /><br /></strong></p> <ul> <li>Zastupujeme vás nebo doprovázíme při jednáních s finančním úřadem aj. institucemi, ve všech fázích daňového řízení včetně daňových kontrol. </li> <li>Připravíme případná odvolání a námitky proti postupu správce daně.</li> </ul> <p><strong><br />"Nemůžeme za Vás na úřadech vyřídit všechno, ale hodně Vám ulehčíme." <br /><br /></strong></p> <ul> <li>Zastupujeme vás nebo doprovázíme při jednáních s finančním úřadem aj. institucemi, ve všech fázích daňového řízení včetně daňových kontrol. </li> <li>Připravíme případná odvolání a námitky proti postupu správce daně.</li> </ul>